Ting på rommet

Barnebarnet mitt, William, er en våken og interessert 2-åring. Når han er på besøk hos oss, pleier han å ta seg en tur opp trappa for å se på arbeidsrommet mitt. Hver gang har han en og samme kommentar: «Mykji rart!» Dette fikk meg til å se litt nærmere på hva som er blitt plassert der fram gjennom årene. Jeg har ingen spesielle ting jeg samler på , men mange gjenstander er kommet i min besittelse ved at jeg har kjøpt dem, fått dem eller tatt vare på noe som tilfeldigvis har dukket opp.

Fra 01.01.2011 til 31.12.2011 vil 365 av dem bli dokumentert gjennom bilde og tekst – en ting hver dag.

Klikk på bildene dersom du ønsker å se dem i bedre oppløsning. Disse bildene kan igjen forstørres ved å klikke på dem.

Siden en del av innleggene publiseres fra land i andre tidssoner, vil publiseringsdatoene varierere noe. Datomerking finnes ellers i overskriften.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

