Beatles (0501)

Beatles har vært med siden den dagen i 1963 jeg lå med vannkopper på rommet mitt og hørte «Love me do» for første gang på radio. Vi hadde ikke platespiller hjemme, derfor kjøpte jeg ikke min første Beatlesplate før jeg ble voksen. Da var ny teknologi godt etablert, så det første Beatleskjøpet var ikke en LP, men en kassett, som jeg har ennå. Denne kassetten med musikk fra 1962-1966 ble utgitt tidlig på 1970-tallet, men den ble kjøpt en god del år senere, og
ble for det meste spilt i bilen.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Kjøpt og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

