Didgeridoo-voks (1302)

Da jeg var i Australia for noen år siden, kjøpte jeg en svær didgeridoo med en fantastisk flott dyp tone. Munnåpningen var så stor at jeg hadde problemer med å få til lyd (alternativt kunne jeg si at kjeften er for liten), men for å bøte på dette ble åpningen modifisert og gjort trangere ved hjelp av biboks. Den voksen som jeg fikk satt på da jeg kjøpte didgeridooen, er ennå ikke slitt bort, så jeg har en komplett boks med didgeridoovoks stående.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Kjøpt og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Didgeridoo-voks (1302)

  1. Herdis sier:

    Kor mykje kosta ein didgeridoo-voks-boks då til dags, og kor lenge står den seg?

  2. olafhusby sier:

    Den ligg vel på rundt 10 dollar? Sidan det er voks, står den seg vel tilnærma evig. Den har ikkje harskna enno. Sjå http://bit.ly/gdCBD8

Legg igjen en kommentar

