Mozarts samlede (0804)

Et godt tilbud kom i posten, og plutselig kunne jeg putte 170 nye CDer inn i musikksamlingen. Her var alt av musikk jeg hadde hørt ført, symfonier, operaer, konserter for ulike instrumenter., og mye mer mer i ulike arrangementer. Dersom en spiller seg gjennom en CD annenhver dag, tar det et år å komme gjennom alt. Med en slik ordning får en mer enn en time annenhver dag. Annen hver dagDet sies at Mozart i fjøset får kyrne til å produsere mer melk. Musikken har også en positiv effekt på meg, men det er ikke alltid så lett å lytte og jobbe samtidig. For min del trenger Mozart fram fra bakgrunnen, og jeg blir raskt sittende og lytte.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Kjøpt og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Mozarts samlede (0804)

  1. annebloggen sier:

    Mozart er bra. Men 170???

    Har forresten Pax-leksikonet. Men har nok ikke kjøpt det av deg 🙂

  2. olafhusby sier:

    Takk for kommentarer. Hyggelig at du leser bloggen!

Legg igjen en kommentar

