Den store styrkeprøven (1304)

Jeg syklet Den store styrkeprøven for første gang i 1977 og passerte mål etter 24 timer 15 minutter. Det var en tur som gav mersmak, og i all treningsiveren året etter klarte jeg å pådra meg en alvorlig kneskade som førte til at jeg måtte snu og sykle hjem etter 25 kilometer året etter. Det ble pause noen år, men senere det blitt mange turer til Oslo, noen ganger alene, andre ganger sammen med familiemedlemmer eller venner. I dag inngikk jeg avtale om tur til neste år.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Tildelt og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

