Århundrets bibliotek (2205)

Jeg har vært medlem av Bokklubben i massevis av år, og har rikelig av bøker derfra, så da serien Århundrets bibliotek ble lansert etter en kåring i 1991, var jeg ikke sein med å tegne meg som abonnent, selv om jeg hadde en del av bøkene fra før. Her finnes det beste av oversatt litteratur fra 1900-tallet, supplert av 10 bøker fra 1990-tallet, da de første 100 bøkene ble utgitt. Totalt er det 110 bøker, og det er mange jeg har til gode å lese.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Aside | Dette innlegget ble publisert i Kjøpt, Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Århundrets bibliotek (2205)

  1. annebloggen sier:

    Jeg hadde bare lest 25 av disse :-/ Men har noen av de andre i bokhylla. Jeg begynte også på dette abonnementet en gang. Men må innrømme at jeg aldri får hull på Kafka. Milne derimot…

  2. olafhusby sier:

    Du er sannelig raskt ute. Jeg pusset litt på teksten, og så lå kommentaren din der.

    • annebloggen sier:

      Det var nok tilfeldig. Jeg har en sånn liten runde om kvelden der jeg skriver i min egen blogg og kikker innom et par andre. Og da må jeg jo sjekke om dagens ting hos deg er på plass 🙂

Legg igjen en kommentar

