Elektrisk orgel (3006)

Orgelet er koblet fra, men står i fare for å bli erstattet av noe nytt. En venn kommer stadig med oppfordringer om å kjøpe piano, og det kan fort skje. Apple leverer jo pianotimer via GarageBand. Ferdighetene på orgelet er helt borte, men jeg har åtti kassetter kurs som kan hentes fram. Og i går så jeg Bob Dylan leke seg på sitt orgel …

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Elektrisk orgel (3006)

  1. annebloggen sier:

    For ytterligere inspirasjon kan du jo studere Keith Emereson!

  2. annebloggen sier:

    Emerson skulle det stå :-/

  3. Kjell sier:

    Kor stort er eigentleg dette arbeidsrommet ditt, Olaf..?

  4. olafhusby sier:

    Godt spørsmål, jeg skal målet opp (i kubikkmeter) når jeg kommer hjem.

  5. olafhusby sier:

    Emerson, Lake and Palmer – det er lenge siden …

    • annebloggen sier:

      Jeg hører på dem fremdeles. Jeg var litt forelsket i Grek Lake og hadde han på veggen da jeg var ung. Keith Emerson ble litt vel heftig for meg den gangen med orgelkastingen sin, men genial er han! Men Greg Lake… Sukk… Han er godt representert på bloggen min. Også fra tiden i King Crimson.

      Jeg måtte sjekke hvor han var blitt av. Han er definitivt blitt eldre. Og tyngre. Men har utrolig nok vært gift med samme dame siden 70-tallet !

Legg igjen en kommentar

