Squash (1408)

For mange år siden spilte jeg squash ukentlig. Den fastestanderen min bakket ut, og slik ble jeg sittende igjen med en racket som jeg har tatt vare på i påkommende tilfelle. Det er mulig å spille der jeg arbeider, men med så mange om beinet, må en opp før sola for å få rom. En kjempeartig idrett, raske løp og strategiske slag og plasseringer. Jeg husker godt hvordan det svei når jeg en og annen gang fikk den bløte gummiballen under øret.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Squash (1408)

  1. Kanskje du og jeg skal ta en kamp en dag?:-)

Legg igjen en kommentar

