Verdens flagg (1908)

For noen år siden var jeg med på et brettspill og oppdaget at jeg hadde mangelfull oversikt over verdens flagg. Det måtte rettes på, og lærestoffet ble kjøpt på flyplassen i Frankfurt, tror jeg. Før jeg var hjemme i Trondheim, hadde jeg brukbar oversikt på de fleste flaggene, men det er lenge siden. Det kunne vært interessant å sjekke langtidsminnet.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Global, Kjøpt og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Verdens flagg (1908)

  1. annebloggen sier:

    I dag har jeg vært og hentet ordleiksboka di! Den var akkurat så bra som jeg håpet. Jeg satt på kaffebar og koste meg med den. Jeg må nok kjøpe flere eksemplarer så det blir til både barnebarn og bestemor. Ei av de unge speiderjentene mine jobber på Libris på lørdager. Hun var på Norsk Målungdoms sommerleir i sommer og ble meget begeistret da jeg kom til kassa med boka 🙂

Legg igjen en kommentar

