Skjelett (2208)

En liten skumling som noen av barnebarna må ha lagt igjen. Det er tydelig at Lego har utviklet modellene sine, selv de aller minste. Jeg får bare håpe at den forsvunne armen ikke er på avveier. Det kunne jo hende at den hadde krefter tilsvarende de en hørte om i historien om apehånden av William Wymark Jacobs. Dersom det skjer noe skummelt, skal jeg formidle det videre under overskriften «Legomann-armen».

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Funnet og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Skjelett (2208)

  1. annebloggen sier:

    Skumle greier! Det fikk meg til å tenke på «The Hand» av Guy De Maupasant. Jeg har den i en bok et sted, men fant hele fortellingen her: http://www.readbookonline.net/readOnLine/1721/

    Hvis det skulle bli stille på bloggen din litt for lenge, lover jeg å ringe politiet 😉

Legg igjen en kommentar

