Griffel (0209)

Noen ganger skjer uforutsette ting. Jeg har tidligere skrevet om tavla jeg har. Da nevnte jeg at jeg manglet griffel. For ikke så mange dager var sønnen min, Anders,  hjemom. Han hadde lest bloggen og hadde forstått at det var et hull i samlingen: En griffel måtte absolutt inkluderes.  Da jeg fikk den i handa, hentet jeg tavla og kunne skrive noen ord på den for første gang på mange, mange år.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Fått og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

