Frimerkeårbøker (2509)

Hvis man har en frimerkesamling, skal det være lettere å invitere folk på besøk. Samlinga mi er ikke stor, jeg har heller ikke lagt ned mye arbeid i den, og derfor har det vært magert med besøk hvor samlinga har vært i fokus. Ved å kjøpe Posten årbøker får en alle frimerker som er utgitt, i tillegg får en filatelistiske og historiske opplysninger presentert i nydelige bøker. Når jeg en gang får bedre tid, skal jeg gjøre mer av dette.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Kjøpt og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Frimerkeårbøker (2509)

  1. annebloggen sier:

    Frimerkesamling er et lykkelig barndomsminne for meg. Det var noe min bror, min far og jeg holdt på med sammen. Vi hadde sånne album som man kunne kjøpe løse ark til. Vi samlet fra hele verden og lærte masse geografi på den måten (det er bare synd jeg har glemt…). For meg ble det med det. Min bror, som er systematiker av natur gikk over til å samle bare norske frimerker og fikk en seriøs samling etter hvert. Jeg vet ikke om han holder på fremdeles.

Legg igjen en kommentar

