Klassebilde (2709)

Et bilde fra klasse 1C tatt på trappa på salig Kaffekverna. Mange alvorlige ansikter å se, men så var dette et viktig hendelse. Bakerst står fru Langseth som jeg var så heldig å ha til bords på den siste klassefesten. Bildet er tatt for godt over 50 år siden, og navnene på klassekameratene husker jeg godt, men jeg har ikke helt oversikt over hvor alle er. Noen av dem har jeg fremdeles kontakt med. Toppen av alt er at jeg er gift med en av dem. Vi hadde  møttes to år før dette bildet ble tatt, så avgjørelsen om å fri var tatt på solid grunnlag.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Fått og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

