Rolling Stones (1010)

I platehylla står et vanlig CD-cover med Rolling Stones-klassikere til en hel dags spilling, totalt 30 CDer utgitt i tidsrommet 1964 – 1996. Og hvis ikke det skulle være nok, så er det med tre bonusplater ekstra med Mick Jagger solo.

Volumet på lagringsplassen har krympet betydelig siden Stones gav ut sin første LP. Snart er all musikken min digitalisert og lagt inn på harddisk- unntatt LPene.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Kjøpt og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Rolling Stones (1010)

  1. annebloggen sier:

    Jeg går for spotify samtidig som jeg hegner om mine gamle LP-er og kjøper det jeg kommer over på bruktbutikken. I det siste har jeg funnet en av Donovan jeg ikke hadde fra før, to av Emerson Lake and Palmer, en av Bob Dylan, en med The Band… Jeg har absolutt ikke bruk for dem, men det er noe med platecoverne, og det å kunne ta og føle på dem.

  2. olafhusby sier:

    Enig. Har fått Wimp i huset, og det gjør administrasjonen litt enklere. LP’ene er hellige.

Legg igjen en kommentar

