Lydbøker (2310)

Jeg har masse bøker, men nesten ingen lydbøker. Grunnen er ganske enkelt at jeg leser langt raskere enn oppleseren, så jeg får av og til følelsen av at jeg kaster bort tid. Men det finnes anledninger hvor lydbøker er perfekte, for eksempel på lengre bilturer, så når jeg kommer over gode tilbud, rasker jeg med meg det finner. Denne boka skildrer en kontrafaktisk situasjon under andre verdenskrig: Tyskland okkuperer England. Forlagets omtale er slik: Wales, 1944. 26 år gamle Sarah Lewis våkner opp og innser at mannen Tom har forsvunnet. Hun er ikke alene. Alle de andre kvinnene i den isolerte dalen Olchon våkner også opp uten menn. En dag ankommer en tysk patrulje dalen på et hemmelig oppdrag, og de to gruppene må nærme seg hverandre.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

