Bonuskort (2710)

Jeg har ikke oversikt over hvor mange bøker som finnes på kontoret. De fleste er kjøpt til fullpris, noen riktignok som billigbøker, noen er fra mammutsalg, andre fra antikvariat – noen billige, andre dyrere, og endelig en del har jeg fått som gave. I noen tilfeller har jeg fått rimelig bøker gjennom bonusordninger, som gjennom dette kortet, men det er sjelden. Ofte er tilbudene uinteressante, og når det først er noe som burde bli med hjem, så er bonuskortet hjemme. Dermed blir det mange fullprisbøker. Det var litt enklere før da en fikk rimeligere bøker fra bokklubben.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Fått og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Bonuskort (2710)

  1. annebloggen sier:

    Jeg kjøper mange bøker på bruktbutikken. Der er det et gigantisk utvalg, og prisene er lave. Men for meg som bor i en liten by er det et poeng å holde liv i den fine bokhandelen vår også. Akkurat nå har jeg et problem. Et halvannen meter høyt boktårn (jeg ble inspireret av mitt barnebarn som liker å bygge tårn av ting) som ikke har plass i bokhyllene. Så jeg tror jeg må bære en tilsvarende bunke ned til bruktbutikken. Å kaste bøker får jeg ikke til.

    PS. Jeg har demontert tårnet for å unngå ulykker.

  2. Olaf Husby sier:

    Jeg har foreløpig plassert det overskytende i esker, men eskene danner et tårn …

Legg igjen en kommentar

