Golfball (0911)

Jeg har aldri spilt golf – minigolf har jeg derimot en viss erfaring med, men uten den store suksessen. Selv om en kan la seg imponere over at det er mulig å treffe et hull et par hundre meter unna etter noen få slag, har jeg aldri kjent noen entusiasme for sporten.  Golfballen jeg har, passer perfekt i handa, så den brukes mest til å ha rundt i handa når jeg prøver å finne løsningen på et eller annet probblem.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Funnet og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

