Tungt! (1011)

Jeg misunner ikke dem som laster kofferter inn og ut av fly – jo, bicepsene deres kanskje. Mye av arbeidet er automatisert etter det jeg kan se, og her er det store forskjeller fra flyplass til flyplass,  men til syvende og sist må vel kofferten løftes og plasseres. Og er den tung, kan det skje et uhell. Kofferten som denne lappen hang på, var kun ett kilo over grensen, men likevel ble den merket. Jeg bruker den som påminnelse om at jeg ikke må ta med for mye når jeg skal på reise.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Fått og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

