Barnebøker (0812)

Her snakker vi om antikviteter. Jeg husker godt disse bøkene fra min barndom hvor Disney allerede hadde erobret en plass. Med den gullfargede ryggen stakk de seg ut i bokstabelen, og i dag bærer de preg av å ha vært lest i filler. Jeg regner med at min bror også koste seg med dem.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende
Dette innlegget ble publisert i Fått og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Barnebøker (0812)

  1. annebloggen sier:

    De der hadde vi også!! Den øverste der husker jeg godt. Og så var det en om Patrik Stubbegubbe som var en gretten fyr som bodde der de skulle anlegge Disneyland. Dessverre var min mor opptatt av å kaste det hun syntes var gammelt rot, men jeg må spørre min storebror om han kan ha tatt vare på noen av disse.

    Jeg husker så godt at de fine gullryggene ble litt fort slitt.

Legg igjen en kommentar

