Frie panners forbund (1605)

Hår er og blir viktig om en har eller ikke har det. For noen år siden ble det kastet glans over mitt stadig økende håravfall. På et eller annet tidspunkt passert jeg minimumskravene for opptak, som fjerde medlem, i De frie panners forbund. Som ferskt medlem hadde jeg ventet meg hyppige møter og årlige opprykk etter grundige inspeksjoner, men alt dette er uteblitt. Jeg er usikker på hva det skyldes. Har noen i ledelsen konvertert, dvs. begynt å skjule pannen igjen ad naturlige eller kunstige veier? Siden dette er en av de få foreningene jeg er medlem av, ser jeg fram til første møte etter 10 års medlemsskap.

Om olafhusby

Språkviter, bestefar, forfatter, forlegger, blogger, reisende, sommelier
Dette innlegget ble publisert i Fått og merket med . Bokmerk permalenken.

1 svar til Frie panners forbund (1605)

  1. Presidenten har følgende meddelelse; I forbindelse med 40-årsjubileum vil det bli et arrangement i løpet av sommeren 2013. Dette til orientering.

Legg igjen en kommentar